22 Haziran 2013 Cumartesi

Duyuru: Şehir Parkları ve Katılımcılık / Urban Parks and Civic Participation


Merhaba parklarbizim katılımcıları, 



Sürdürmekte olduğum "katılımcı kentsellik ve şehir parkları" konulu araştımam dahilinde, parklardaki yeni oluşumlar ve toplantıları mekan kullanımı yönünden incelemeyi amaçlıyorum. Bu çerçevede son günlerde Gezi parkı -Taksim'deki protestoların devamı olarak şekillenen park toplantılarının mekan kullanım modellerinin kaydedilmesi ve elde edilen görsel dokümanların toplantı bilgisiyle eşlestirilmesi çok önemli. Bu çalışmayı sistematik bilgi girişi ile devam ettirebilmem için bana yardımcı olabilecek gönüllüler arıyorum. Katıldığınız toplantılarda gözlemlerde bulunarak, ekte sunduğum bilgi girişi dokümanını doldurup bana gönderebilir misiniz? Elde edilen bilgi girişinin bu tarihi toplantıların arşivlenmesine katkıda bulunacağını düşünüyorum.  Mimarlık, şehir bölge planlama ve peyzaj mimarisi öğrencileri bana çok yardımcı olabilirler. Ayrıca, ilgi duyarlarsa onlarla ortak proje ve yayınlara da imza atabiliriz. 



Gönüllüler ve ilgilenenler yapılan her bir toplantı için ekteki anketi doldurarak  yardımcı olabilirler. İletişim için: kaynar.ipek@gmail.com 

Umutla, 

Ipek K. Rohloff

(Anket linki çok yakında eklenecektir.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder