25 Haziran 2013 Salı

Ankara Güvenpark Forumu (24 Haziran)


  • Forumları  yayalım, çoğaltalım.
  • AKP tecavüzün, tecavüzlerin iktidarıdır. Taleplerimizi iletirken kadın taleplerini de iletelim.
  • Ethem Sarısülük’ün katilinin ceza alması için dava takipçisi olalım.
  • Kadınlar direnişte şiddet gördü yalancı Fatma nerede ?
  • Müslümanlık Akp’nin dini değil, kullandığı argümandır. Sorun Akp değil sistemdir. Yerine Chp gelsin gibi bir şey olmamalı. Taleplerimiz dindarı, aleviyi, kürdü(ki bize yıllarca terörist olduklarını söylediler) birleştirecek talepler olmalı.
  • Tayyip Ethem’in katilini kahraman ilan etti. Ne hukuk ne de yargının bağımsızlığı var . Bu da bize tek bir şey gösterir; mücadelemizin haklılığını.
  • Tutuklu Sonel’den selam var. “ Varsa şekliniz Dikmen’e bekleriz.” Demişti…
  • Öldürülmüş, hasta, artık engelli olan arkadaşlarımızı ve ailelerini ziyaret edelim, onları yalnız bırakmayalım. Bunun için de bir konsey kurabiliriz.
  • Mamak Nato yolunda  30 Haziran saat 4’te çapulcu konseri var.
  • Sizi seviyorum, çok umutsuzdum ama  15 gün önce bu ülke beni uyandırdı. Bundan sonra hep sokaktayım.
  • Bu ülkede bir N.Ç  davası geçti. Taş atan çocukları(13) hapse sokup tecavüz ettiler. Bu devlete güvenip evimde oturamam. Bu isyan hiçbir şekilde yumuşamamalı.
  • Yerel  seçimlerde adaylarımızı belirleyelim.
  • Kanunları değiştirmek için mücadele edelim.
  • Hırsızlık yapan Müslüman olamaz, onlar Müslüman dedikçe ben utanıyorum.
  • Çarşamba günü 13.30’da adliyedeyiz. Ethem Sarısülük’ün  annesinin “Tutuklu çapulcular da benim çocuğum, beni de alın.” Söylemiyle bir çağrısı var.
  • Resmi nikahım yok diye Konya’da kız arkadaşımla kalabilecek bir otel bulamadım. Metropollerde bu pek fazla hissedilmiyor olabilir ama bazı bölgelerde çok yoğun gerici baskı var.
  • Sandık başlarına gidelim. Oylarımıza sahip çıkalım. Oy kullanmasak da sandık başlarına gidelim .
  • Seçim barajı kaldırılsın. Seçim hilelerine karşı sandık başlarına gidelim. Belediye başkanlarına adaylarımız konusunda baskı yapalım. Yerel seçimlere yüklenelim, yerel seçimleri kazanmamız demek genel seçimleri kazanmamız demek.
  • İkametgâhlarımızı okulların olduğu yere alalım. Oy kullandıktan sonra orada bekleyelim.
  • Seçimlerde oy çuvallarını Akp’nin okul müdürlerine teslim etmeyelim. Bilgisayara geçene kadar başında bekleyelim. Yerel yönetim çalışma grubu kuralım.(komiteler taleplerimizi Akp dışında diğer partilere diretsin.)
  • Siyasi partilerde demokrasi yok. Genel başkanların dediği oluyor.Bunun önüne geçelim.
  • 2 temmuz yaklaşıyor katliamcılar mecliste oturuyor. çar. günü adliyede olalım suç duyurusunda bulunalım.
  • Anneler babalar için evde oturma vakti geçmiştir.Sokağa çıkalım.
  • Melih gökçek ankarayı yaşanmaz hale getirmiştir onu göndermek yetmez yerine adayımızı koymalıyız.
  • Paralarımızın üzerine sloganlarımızı yazalım Tayyibe kadar gitsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder