6 Temmuz 2013 Cumartesi

Göztepe Selamiçeşme Özgürlük Parkı Forum Notları (5 Temmuz)

Barış: forum için tanıtımın arttırılması ve broşür dağıtımı için daha fazla çaba sarf etmeliyiz.
- Piknik için resim atölyesi yapılacak. Değiş tokuş için kitaplar getirilecek.
- Kitaplık için söz alındı sadece nakliyesi yapılacak.
- Parklarda forumlarının yapılmasının amacının özgürlük için savaşılması ve bu özgürlük için savaşırken gerekirse demokrasinin değişmesi gerekmektedir bunun için çevremiz, geçmişimiz, demokrasimiz, vb gbi konularda bilgilenmeliyiz bunun için birinin bana yardım etmesi ve bunu sunum haline getirip burada herkese karşı gösterime koymalıyız.

-78 kuşağından bi abi: Bir mail grubu kurulmalı daha seri iletişim halinde kalmalıyız. Geleceğimize ulaşmak için daha organize bir şekilde hareket etmemiz gerekiyor.

-Belgin: Eylemlerimizi sert bir şekilde değil daha uysal ve organize bir şekilde yapmalıyız. Şu anda özgürlük çin savaşıyoruz fakat herkesin özgürlük anlayışı farklıdır bence kavramsal eğitim etkinlikleri düzenlemeliyiz

-MİT yasası korkunç bir şekilde hazırlanıyor bu konuyu atlamamalı ve üzerine gitmeliyiz bu konu hakkında gerekirse eylem yapmalıyız ayrıca belirlediğimiz gündemler hakkında bazı arkadaşlarımız internetten takiplerini yapsa ve akşamları bizi ayrıntılı bilgilendirse çok iyi olur. Etkinlik organizasyon listesine adınızı yazıp yanına gündem diye belirtirseniz komite kurulması sırasında konuşabiliriz.

-Kadın tacizleri ve göz altına alınınca aşağılanan kadın arkadaşlarımız hakkında hiç konuşmadık bu konu üzerine düşmenizi istiyorum

-Erengül: Bu foruma katılan ve gezi olaylarına bire bir giden insanlar için yaptıklarından umutlumu bilmiyorum ama tereddüt etmeden umutluyum diyecek çok fazla insan olduğunu sanmıyorum. Bizim kuşağımızdan bazı yalanlara inanmamızı istiyorlar ama inanmalıyız şu ana yetişmekte olan yeni kuşaklara biz umut vermeliyiz bu umudu verebilmek için bazı şeyleri eyleme geçirmeliyiz. Hepinizden biraz daha inançlı hale gelmenizi istiyorum ve bize güven verip arkamızda durmanızı rica ediyorum.

-Ali: Etrafa masa koymaktan çekinmeyin ne kadar çok yer kaplarsak o kadar çok ilgi çekeriz. Örneğin “yaratıcı eylem masası” starbucs önünde kahve dağıtıp eylem yapabilir.

-Çağrı: Bir ay öncesine göre durumumuz daha iyi ve benim umudum var şu anda bir liderimizin olmaması olmayacak anlamına gelmiyor ve bu grubun liderini kendi çıkaracağına inanıyorum. Babam daha önce darbe görmüş biri ve şu anda gönül rahatlığı ile “siz zamanınızda bir şey yapmamıştınız ama biz şimdi sesimizi çıkartıyoruz” diye rahatlıkla söyleyebiliyorum. 10 yıldır televizyonla konuşuyordum ama şimdi toplum önünde sesimi duyurabilmem bile guru verici.

-İpek: Umudum var 2 evlat yetiştiriyorum. Bir şeyler olacak diye çocuklarımızı bir şeylerden kaçırmamalıyız. Ben evlatlarımı Taksim'e de götürdüm hiçbir şeyden korkmadım. Ayrıca Ümraniye'de oturuyorum ve orada hiç forum yok nedenini biliyorsunuz. Ne olur sesinizi oraya kadar duyurun.

-Pazar günü Piknik 10:00’da başlayacak

-Müzik yapan arkadaşlar bu forumu müzik yaparak bitirmesi taraftarıyım bu şekilde biraz daha fazla dikkat çekebiliriz.

-Bir lider seçilmeli Taksimde herkes başkandı ve bir şey elde edilemedi.

-Çağrı: Kapak toplama etkinliğinden sonra pil ve atık ilaçları toplama kampanyası başlatılması fikrini sunuyorum.

-Cumartesi Taksim’e yürüyüş için Kadıköy Boğa’da ya da Özgürlük parkında buluşalım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder