20 Haziran 2013 Perşembe

Bakırköy Forumu Notları (19 Haziran)

Bakırköy 19 Haziran Forumu Yazman Notları
1. Forumu nerede yapalım? 
-Meydan tartışma için müsait değil, ne rahatsız edelim ne rahatsız olalım. 
-Ama burası Özgürlük Meydanı, buranın sembolik anlamı var. 
-Sembollerden bıktım, zaten forum yapıyoruz eylem değil.
-Meydanın işlevsel olmadığı belli oldu, söz bile alamıyoruz.
- Çamlık parkı makul öneri, ne dersiniz?
- Forum Çamlık Parkı’nda yapılacak, 21:00’da meydandan toplanılıp gidilecek.
2. İstiklal marşı okunsun?
- Oylama yapalım.
- Okunmasın oyu çokta.
- Bu konu oylanmaz.
- Grup bölündü, okumak isteyenler ve onlarla tartışanlar meydanın diğer köşesinde kaldı.
- Foruma devam edenler, marş vb. forum mantığı ile çelişiyor. Ayrıca gerçekten okumak istemeyenler var, zaten Andımız okuya okuya bayılmış gençlik burada.
3. Bakırköy Dayanışma adında Facebook grubu kuralım, her gün 21:00da toplanalım.
4. Bu etkinlik siyasi değil zira her görüşten kimse bir arada, standart görüşler askıya alınsın.
5. Gezi sayesinde empatiyi öğrendik, annemden kaçarak Taksim’e gittim, zulm edildi ama ben ülkem için mücadeleden vazgeçmedim, Gezi için de direndim, direneceğim, Roboski’yi, Reyhanlı’yı unutmayalım.
6. Faşizme karşıyız, bu bilinsin ve anlaşılsın, kendi içimizde zorbalaşmayalım.
7. Oylama ile karar vermek nedir? Zaten çoğunluk oyundan işler buraya gelmedi mi?
8. Bu yol nereye gider? Yeni eylemler üretilmeli, yaratıcı ve dönüştürücü.
9. Bir Bey amca foruma dâhil olur ve ülkeyi bölemeden ne yapıyorsanız yapın der ve gider.
10. Ekonomik boykot yapalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder